20190103 nieuwjaarsborrel julesBij afwezigheid van voorzitter Jules Dorssers die met wintervakantie is, verwelkomde bestuurslid René Janssen de aanwezigen. Hij kwam met een verrassing want met dank aan het digitale tijdperk kwamen de nieuwjaarswensen toch uit de mond van de voorzitter via videobeelden waarin Jules vanuit het winterresort de aanwezigen toesprak.

20190103 nieuwjaarsborrel baarloleeft

Vooraf aan de huldigingen deden Piet van der Haas en Twan Smedts namens "Baarlo Leeft", in het kort nog een doekje open over de activiteiten die in de loop van het jaar in het dorp ivm Baarlo 800 jaar worden georganiseerd. Daarbij overhandigden zij tevens een boek, over het beeldwerksymposium dat afgelopen zomer in het Kateelpark plaatsvond, aan vice-voorzitter Len Gielen. Vervolgens ging Niek Stemkens nog in op enkele speciaal biertjes op fles die in het kader van dit jubileumjaar voor Baarlo in opdracht van VV Baarlo worden gebrouwen. Dezer speciaal biertjes zullen t.z.t. te drinken zijn in de clubkantine, maar ook in enkele horecagelegenheden in het dorp alsmede te koop zijn bij supermarkt COOP. Meer info hierover volgt later.&nbsp

Kaderleden "In the spotlights" en Jubilarissenhuldiging

20190103 nieuwjaarsborrel JanSmits JanHoeijmakersVervolgens werden er eerst een tweetal kaderleden, met veel verdiensten voor de club en met name de jeugdafdeling , door Jeugdvoorzitter Edward Smedts in het zonnetje gezet. Te weten Jan Smits en Jan Hoeymakers. Edward somde in een notendop de vele verdiensten van beide heren op en vervolgens ontvingen zij  als dank onder applaus van de aanwezigen uit handen van bestuursleden een attentie in de vorm van een wijnpakket en bloemen voor beide echtgenotes.

Daarna was het de beurt aan de jubilarissen. Ditmaal een 5-tal jubilarissen die 25 jaar llid zijn van de vereniging, Achtereenvolgens werden zij  namens bestuur en leden gehuldigd door bestuurslid René Janssen. En ontvingen zij tradeitiegetrouw de bij het jubileum behorende verenigingsspeld, Parkerpen met inscriptie, alsmede nog een extra attentie en bloemen voor de partners.

25 jaar lid:

v.l.n.r. Roel Grootjans, Mark van Lier, Mark Schreurs,Bas Trepels en Tim Gielen.

20190103 nieuwjaarsborrel Jubilarissen

Feest

20190103 nieuwjaarsborrel dj mat

Na de huldigingsceremonie werd het echte feestje met spetterend vuurwerk geopend. De aanwezigen kwamen tot ruim na middernacht niks tekort wat betreft muziek (door DJ Matje), drank en hapjes. Kortom alles bij elkaar weer een berengezellig feest met dank weer aan de organisatie en alle andere vrijwilligers die hieraan hebben bijgedragen.

Verslag en foto's: LenG

Voor fotoverslag: klik op vuurwerkafbeelding hieronder

20190103 nieuwjaarsborrel vuurwerk