20180901 vetebe Jules

21 juni jongsleden presenteerden we vol trots al onze nieuwe hoofdsponsoren Marc Fleuren De Echte Bakker en VeTeBe. Onder het mom sponsoring 2.0 heeft VV Baarlo met VeTeBe een aantrekkelijke actie bedacht welke vanaf deze maand van start zal gaan.

Voor iedere inwoner van de gemeente Peel en Maas die zijn/haar huis verkoopt via VeTeBe OF een hypotheek afsluit bij VeTeBe Hypotheken zal een vast bedrag van 150,- euro naar onze voetbalclub gaan. De actie zal gedurende het hele voetbalseizoen 2018-2019 van toepassing zijn.

Aangezien goed voorbeeld doet volgen heeft onze voorzitter Jules Dorssers alvast de spits afgebeten. Jules die met zijn vriendin Ellen recentelijk een huis kochten in Baarlo, hebben hun hypotheek afgesloten bij VeTeBe. Jules en Ellen nogmaals van harte met de koop van jullie huis!

Ben je dus van plan om je woning te verkopen of wil je een hypotheekgesprek, neem dan contact op met VeTeBe via 077-3262600 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Werkgroep Fondsenwerving