2018 Kubb spel previewHallo luitjes,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen….
- Neer heeft een eigen Penaltytoernooi
- Egchel heeft haar eigen Egcheltoernooi
- Panningen heeft het eigen Dotje toernooi
- Kessel heeft een eigen Volleybaltoernooi
- En Maasbree heeft het eigen BAMM toernooi

En Baarlo? - Baarlo heeft dus straks haar eigen Kubb-toernooi.

Kubb – het spel dat is komen overwaaien vanuit Scandinavië is HOT! Op dit moment is het spel de Nederlandse parken en campings aan het veroveren. Kubb kan kort worden omschreven als een combinatie van jeu de boules, bowling en schaken. Het doel is om alle kubbs van de tegenstander om te gooien voor je de koning omgooit. Klinkt super simpel en dat lijkt het ook, maarrr………schijn bedriegt. Bereidt je alvast voor op veel spanning en spektakel!

Try Out – groot denken, klein beginnen

Uiteraard willen wij straks ook een grote tent met dj’s of artiesten, veel gezelligheid en natuurlijk vele deelnemers vanuit Baarlo en naburige dorpen. Dit is ook ons doel voor 2019 en verder. Maar eerst gaan we klein beginnen met onze eigen leden, bij wijze van proef, om jullie allemaal kennis te laten maken met het spel. Wij zijn ervan overtuigd dat het een succes kan worden, maar daarvoor hebben we jullie wel nodig.

Deelname
En daarom ‘verplichten’ we zelfs elk heren- en dames seniorenelftal van VV Baarlo om mee te doen met minimaal 1 team, dat bestaat uit minimaal 3, maximaal 6 personen. Meer teams mag ook, uiteraard! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Wat heb je nodig?
- Stalen zenuwen
- Uitmuntend richtingsgevoel
- Geweldige werptechniek
- Dorst, dorst, dorst

Bier, snacks & munten
Voor de deelnemende teams wordt er gezorgd voor snacks, een speciale bieractie en er zijn gratis munten te winnen. Je hoeft alleen nog maar 1 ding te doen….

Geef je snel op door je deelname te bevestigen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en misschien wordt jij wel de eerste Kubb koning(in) van Baarlo.

20180820 poster Baolder Kubb