jeugdvoetbalDoordat enkele gezinnen, die de afgelopen jaren als gastgezin fungeerden, met vakantie zijn en/of door andere redenen verhinderd zijn. Dit én omdat één team meer deelneemt komt de organisatie gastgezinnen tekort. Hierdoor zijn wij op zoek, ook buiten Meijel, naar gastgezinnen die twee, drie of meer spelers (leeftijd 14/15 jaar) van AZ Alkmaar, FC Utrecht, Sparta Rotterdam of KV Mechelen voor één of twee nachten in hun gezin willen onderbrengen. De ervaringen van de gastgezinnen waren in de afgelopen jaren zéér positief. Daarnaast krijgen gastgezinnen gratis toegangskaarten voor het toernooi. Al met al een ervaring waar de gezinnen met veel voldoening op terugkijken.

Lijkt het u wat om als gastgezin medewerking te verlenen, wacht niet af, maar neem contact met de organisatie op. Zij zouden het zeer op prijs stellen!

Wat wordt er verwacht van een gastgezin ?

Van de gastgezinnen wordt gevraagd om op zaterdag 25 augustus na de wedstrijden (+/- 17.00 uur) de gastspelers mee naar huis te nemen en hen onderdak (en verzorging) te bieden t/m de volgende ochtend tot +/- 09.30 uur.

In het geval van twee nachten komt hier de vrijdagavond bij. Mocht vervoer een probleem zijn dan wordt hiervoor een oplossing gezocht.

Heeft u interesse, neem dan contact op met de accommodatiecommissie van U-15 Tournament RKMSV:

Karel Leenders, tel. 06 3747 2541, email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. óf Gerard Leenders, tel. 466 3290 / 06 5394 0045, email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tevens is de organisatie op zoek naar scheidsrechters (KNVB >Vierde Klasse) en assistent-scheidsrechters (>16 jaar). Bij belangstelling graag via bovenstaande contactpersonen reageren.

Voor meer informatie over het toernooi: http://rkmsv-u15.nl/

Bij voorbaat hartelijk dank en met vriendelijke groet.