Het thema was ‘Après Ski’ en de muzikale invulling daarvan was ditmaal opnieuw in goede en vertrouwde handen van DJ Noud die de stemming er prima in kreeg en tot een hoogtepunt bracht gedurende de avond.

20150103 NJB DJ Noud Cuijpers

DJ Noud (Cuijpers).(Foto: LenG)

Na het welkomstwoord door Ruud Driessen namens de organisatie opende voorzitter Sjack Janssen weer officieel en traditioneel de receptie met zijn Nieuwjaarsrede. Zijn laatste want hij kondigde daarin ook aan aan zijn laatste jaar als voorzitter bezig te zijn. Reden voor hem om in vogelvlucht de 9 jaar van zijn voorzitterschap voorbij te laten gaan op beleidsmatig, organisatorisch en sportief gebied en ging hij ook nog kort in op de speerpunten en uitdagingen voor club en bestuur in het nieuwe jaar.

20150103 NJB voorzitter spreekt

Voozitter Sjack Janssen spreekt de Nieuwjaarsrede uit.(Foto: LenG)

Aansluitend aan de rede vond zoals de laatste jaren gebruikelijk de huldiging van de jubilarissen plaats en werd er ook afscheid genomen van enkele bestuursleden met een langdurige staat van dienst. Ditmaal liefst 8 jubilarissen, waarvan er drie vanwege 50-jarig lidmaatschap en 5 vanwege 25-jarig lidmaatschap van de vereniging.

Een voor een werden zij door voorzitter Sjack Janssen in het zonnetje gezet en de jubilarissen onderscheiden met de bij de lidmaatschapsduur behorende verenigingsspelden. Daarnaast ontvingen allen enkele presentjes en een bos bloemen voor de partners of zichzelf.

20150103 NJB jubilarissenfoto
Alle gehuldigde leden op een rijtje.(Foto: LenG) Achterste rij de jubilarissen v.l.n.r.: Sjack Janssen (voorzitter) met daarnaast de 25-jarige jublilarissen) Jeroen Merkx, René Schroemges, Don wilmink en Frank Gijpmans.
Daarnaast staand nog Hay Nelissen die afscheid nam als bestuurslid.
Voorste rij v.l.n.r. : Louis Cauwenberghe (25+ jubilaris) en vervolgens de 50-jarig jubilarissen Cor Peeters, Lei Hendriks en Leo Hendriks

Meer info over de jubilarissen en afscheid nemende kaderleden leest u in de Nieuwjaarsrede 2015: [ lees verder]

De aanwezigen kwamen niks tekort wat betreft muziek, drank en hapjes. Kortom weer een beregezellig feest met dank aan de organisatie en alle medewerkers die hieraan hebben bijgedragen.

Voor volledig fotoverslag klik op onderstaande ‘button’:

2015 Nieuwjaarsreceptie preview
Nieuwjaarsreceptie 2015