In totaal werden er 2440 loten verkocht en dus een bruto-opbrengst van € 4880. Na aftrek van prijzengeld en kosten levert dit toch een heel mooi nettobedrag van bijna € 3500,- netto op voor de club. Dat met dank aan vooral de Baarlose gemeenschap die  met een grote gunfactor voor de club en met name de jeugdafdeling -het overgrote deel van de loten gekocht heeft .

20180603 Volksfeesten opbrengst loterij VVB

En vooral dankzij de inzet van de leden van de diverse teams van VV Baarlo - heren, dames en veteranen - die in de afgelopen weken met z’n allen een rondje langs de Baarlose huizen gemaakt en/of de loten in familie- en kennissenkring hebben gesleten. Zonder jullie was dit niet gelukt! Ook dank aan de projectgroep die de organisatie en planning van de lotenverkoop heeft gecoördineerd.

De cheque werd zondagmiddag 3 mei jl. tijdens de gezellige en druk bezochte festiviteiten op de Kasteelwei door Piet van der Haas, voorzitter van de Stg. Volksfeesten, overhandigd aan VV Baarlo-voorzitter Jules Dorssers.

VV Baarlo zal zoals aangekondigd de opbrengst nuttig gaan investeren in een of meer projecten waar straks vooral de jeugd van de club nog jarenlang plezier aan zal beleven. Met - last but not least - dank aan Stichting Volksfeesten Baarlo die ons als voetbalclub daartoe in de gelegenheid heeft gesteld.

Foto (LenG) : V.l.n.r. Jules Dorssers (Voorzitter VV Baarlo), Piet van der Haas (Voorzitter Stg. Volksfeesten Baarlo) en presentator Eric Vestjens.