De avond ging van start met een chinees buffet. De muziek was in goede handen van DJ Henk (Janssen).

Tijdens de avond waren er ook enkele "officiële" onderdelen. Zo werden er enkele van de vrijwilligers, te weten Hay Ewalds en Hay Peeters (niet aanwezig) van de Werkgroep Accommodatiebeheer alsmede Paul Thijssen en Jo van den Kerkhof van de Werkgroep Kantinebeheer, in het zonnetje gezet en bedankt door voorzitter Jules Dorssers namens bestuur en leden.
 20180414 kaderavond vvbaarlo
Op een tweetal andere momenten waren er certificaatuitreikingen aan een aantal deelnemers van de interne Eerste Hulp-cursus (door docent Flip van Cauwenberghe) en tevens diplomuitreikingen aan een aantal cursisten die deel hebben genomen aan KNVB Jeugdtrainercursussen. "Spreekstalmeester"Hay Nelissen praatte een en ander aan elkaar. De niet aanwezige geslaagde cursisten zullen hun certificaat of diploma overigens op korte termijn nog ontvangen.

Tussen de bedrijven door was er nog een spetterend optreden van de Brabantse tonprater Erik Mulders uit Maarheeze, alias "Kareltje van het kamp". Hij kreeg de lachspieren van alle aanwezigen zonder schijnbare moeite aan het werk. Onnodig te zeggen dat het een latertje werd alvorens de lichten gedoofd werden op sportpark De Meeren.

Meer foto's van de avond (Harry Huijs) --> klik op foto.