Betreft: eSportstoernooi bij E-Village Roggel en informatie over Connected Football platform

Beste PartnerClubs,

Middels deze nieuwsbrief willen we jullie informeren over het eSportstoernooi bij E-Village Roggel en jullie de mogelijkheid geven om via Connected Football toegang te krijgen tot een uitgebreide database aan oefenstof.

eSportstoernooi bij E-Village Roggel

Op zaterdag 23 februari organiseert VVV-Venlo i.s.m. E-Village Roggel een heus FIFA19 toernooi op de PS4! Jeugdspelers van onze PartnerClubs zijn uitgenodigd om hier gratis aan deel te nemen. Wij willen jullie daarom vragen om de volgende tekst te communiceren naar jullie jeugdleden:

Ben jij een fanatiek FIFA speler? Dan wil je dit niet missen! Op zaterdag 23 februari speel je bij E-Village een écht FIFA19 toernooi op de PS4! Test jouw skills tegen Ender Pala of de broers Nick en Sandro Cooiman, de eSporters van VVV Venlo! De competitie start om 17.30 uur. Rond 20.30 uur spelen we de finale op groot scherm.

Onder leiding van deze eDivisie helden ga je in teams van twee personen met elkaar de virtuele competitie aan. Er kunnen maximaal 32 teams meedoen. Haal je de finale dan tref je sowieso Nick en Sandro Cooiman. Wie weet mag jij straks een jaar lang gratis gamen bij E-Village of word je als een VIP rondgeleid door Stadion De Koel!

We zetten alles nog even op een rijtje voor je:

Datum:         Zaterdag 23 februari

Tijdstip:         17.00 tot 20.30 uur

Locatie:         E-Village Roggel

Leeftijden:     Alle leeftijden

Deelname:     Gratis

Meld je met jouw teamgenoot aan via onze website: www.e-villageroggel.nl/inschrijven-toernooi/

E-Village is die avond natuurlijk vol in bedrijf: het restaurant is open en na afloop kun je nog blijven gamen!

Gratis toegang tot Connected Football platform via VVV-Venlo

Sinds kort is VVV-Venlo de samenwerking aangegaan met Connected Football, een platform met een zeer uitgebreide database aan oefenstof. VVV-Venlo biedt al haar PartnerClubs gratis toegang tot dit platform aan. Hiermee wil de club amateurtrainers ondersteunen in de planning en voorbereiding van hun trainingen.

Connected Football bevat een database van honderden oefeningen, gevisualiseerd via animaties. Middels eenvoudige selectiemogelijkheden worden op maat trainingen aangedragen die aansluiten bij de gevraagde leeftijdsgroep en het gevraagde niveau.

Connected Football biedt meerdere modules. Als Categorie-A PartnerClub bieden wij jullie club 20 gratis accounts aan voor de licentie ‘Coach. Dit bevat:

• Maandelijks 2 programma’s voor 2 leeftijdscategorieën:
    • O7 t/m O12
    • O13 t/m O19
  • Programma’s inzichtelijk voor de eigen teamcategorie
  • Gebruikers kunnen zelf trainingsprogramma’s maken op basis van de oefenstof catalogus

Natuurlijk zijn er ook uitgebreidere mogelijkheden. Deze zijn dan op maat verkrijgbaar via Connected Football.

Wil jullie club gratis gebruikmaken van dit platform? Meld je dan uiterlijk 1 februari bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., met vermelding van de naam van de club. Wij zorgen dan dat jullie in contact komen met Connected Football en gebruik kunnen gaan maken van het platform.

Meer informatie over Connected Football vindt u via: https://connected.football

Contact

Voor vragen en/of opmerkingen m.b.t. de samenwerking tussen uw club en VVV-Venlo kunt u Dennis Vallen, net als Bernd Roos, bereiken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Dennis is daarnaast telefonisch bereikbaar via 06 36325277. Schroom niet om contact op te nemen! Voor alle andere vragen kunt u uiteraard ook bij ondergetekende terecht via 077 3515806 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met sportieve groet,