20130605 opbrengstverhulling loterij VollksfeestenVanuit het bestuur is besloten dat alle seniorenteams (heren, dames en veteranen) en JO19-1 loten gaan verkopen. Er is inmiddels een projectgroep opgericht om alles goed te stroomlijnen. Binnenkort zullen de teams geïnformeerd worden over de opzet en de organisatie van de lotenverkoop.

We gaan ervan uit dat iedereen bereid is zijn steentje bij te dragen. We moeten het samen doen, het is immers ten bate van onze en dus jouw vereniging. Samen moeten we er een succes van maken.  Deste meer loten er verkocht worden des te meer wij er als vereniging er financieel aan overhouden. Kostbaar geld waarmee we weer mooie zaken kunnen realiseren, zoals in 2013 (zie foto). Lees het hier nog eens na.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Het bestuur