Betreft: VVV-VENLO TALENTENDAGEN 2018

Laatste kwartaal 2008 & 2010 spelers

VVV-Venlo organiseert Talentendagen voor talentvolle jeugdspelers uit 2008

en 2010!

Aangeschreven PartnerClubs wordt gevraagd spelers in te schrijven voor het 4 tegen 4 toernooi.

De Talentendagen worden gehouden op woensdagmiddag 4 april 2018:
Aanwezig: 14:30 uur
Aanvang: 15:00 uur
Locatie: VVV-Venlo Jeugdcomplex, Sportpark Merelweg
Merelweg 5, vv VOS, overzijde Stadion de Koel

De winnaars van deze Talentendagen ontvangen 14 gratis kaartjes per winnend team voor de Eredivisie wedstrijd VVV-Venlo – SC Heerenveen op zaterdag 14 april.

Alleen spelers geboren in de maanden september, oktober, november en december uit het jaar 2008 en 2010 kunnen zich inschrijven. Spelers uit andere geboortemaanden of jaren, kunnen zich niet inschrijven!

Het programma bestaat uit een vier tegen vier toernooi. Jeugdtrainers, jeugdspelers en scouts van VVV-Venlo verlenen hun medewerking aan deze dagen.

Vanuit uw vereniging mogen zes talentvolle spelers uit 2010 en zes talentvolle spelers uit 2008 zich aanmelden. Meisjes kunnen niet deelnemen aan deze Talentendagen. Daarvoor worden andere Talentendagen georganiseerd via de KNVB. Iedere vereniging mag per geboortejaar één talentvol team inschrijven, clubs die zich met meerdere teams willen inschrijven mogen dit bij hun aanmelding kenbaar maken.

Per team verwachten we dat er vanuit de amateurvereniging minimaal één begeleider aanwezig is die het team begeleidt en coacht en er tevens voor zorgt dat het team op tijd aanwezig is bij alle wedstrijden.

Aanmeldingen lopen uitsluitend via de vereniging door bijgevoegd aanmeldformulier terug te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vergeet niet het e-mailadres en mobiel nummer van de contactpersoon ook in te vullen.

Aanmeldingen dienen vóór 24 maart 2018 binnen te zijn. Per e-mail ontvangt u vervolgens een bevestiging en nadere informatie. Alle verdere informatie loopt via uw club. U dient dus zelf de betreffende spelers te informeren over hoe laat en waar ze worden verwacht. Aanmeldingen behandelen wij op volgorde van binnenkomst met een maximum van 36 teams. Vol=vol.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jouke Derix via telefoonnummer 077-3515806 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en hopelijk tot ziens op de VVV-Venlo Talentendagen 2018!

Met vriendelijke groeten,

Joeri Janssen
Hoofd Jeugdscouting VVV-Venlo

Contact