Hierbij de informatie die we ontvangen hebben over de cursus:

In Panningen wordt in maart-april de KNVB cursus Pupillen Trainer gegeven, door cursusleider Roy Schijven. Het is de eerste cursus die de KNVB aanbied en is voornamelijk geschikt voor trainers van de kabouters tot en met de JO-13. Maar ook trainers van hogere categorieën die nog geen officiële cursus gevolgd hebben, zullen aan de cursus veel plezier beleven. Het zijn 8 avonden waarin er theorie en praktijk behandeld gaat worden. Alles met betrekking tot het voetballen en het beter invulling kunnen geven aan de trainingen. Het is een officiële cursus met daarbij dus ook een diploma.

De cursusdata zijn:

Bijeenkomst

Dag

7-mrt

12-mrt

21-mrt

26-mrt

4-apr

6A

9-apr

6B

11-apr

7A

16-apr

7B

18-apr

25-apr

De kosten voor deze cursus worden door de club gedragen, dus jouw investering is alleen de tijd.

Degene die interesse heeft moet zich zo snel mogelijk melden bij René Janssen, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Dit geld ook voor de jeugdspelers die nu al trainer/leider zijn, of de jeugdspelers van JO19 en JO17 die interesse hebben in het trainersvak. Meld je snel!