Dorssers Jules toastDe avond werd door voorzitter Jules Dorssers geopend met een welkomstwoord en Nieuwjaarstoast. In zijn Nieuwjaarsrede belichtte hij vervolgens in het kort de memorabele momenten in zijn eerste jaar van voorzitterschap, tevens het 90-jarige jubileumsjaar van de club.

Afscheid nemen en jubilarissenhuldiging20180106 afscheid kaderleden

Vooraf aan de jubilarissenhuldiging werd er eerst nog officieel afscheid genomen van Twan Jacobs en Mat Hovens als bestuursleden, die resp. 13 en 7 jaar zitting hadden in het algemeen bestuur en daarnaast nog het voorzitterschap van resp. de senioren- en technische commissie. Beide heren vervuleln overigens  nog steeds- buiten het bestuur om - andere kaderfuncties binnen de club. Ook was er nog een waarderingshuldiging voor het als kaderlid gestopte Jan Emonts , die enkele decennia verdienstelijk is geweest voor de club o.a. als jeugd- en seniorenleider, binnen projecten en bijv.ook vele jaren als begeleider tijdens de jeugdvoetbaldagen. Zij ontvingen allen als dank uit handen van de voorzitter enkele attenties en bloemen voor de echtgenotes.

Daarna was het de beurt aan de jubilarissen. Allereerst Frits Janssen die 50 jaar lidmaatschap heeft volgemaakt. Vervolgens werden Noud Fleuren, Tom v.d. Heuvel, SIem Friesen, Fons Mertens en wat later op de avond ook nog Hay Vercoulen in het zonnetje gezet vanwege hun 25-jarig lidmaatschap. Alle jubilarissen werden persoonlijk toegesproken en gefeliciteerd door de voorzitter en ontvingen vervolgens uit handen van bestuursleden de bij het jubileum behorende verenigingsspeld, Parkerpen met inscriptie, alsmede nog een extra attentie. De aanwezige partners werden bovendien nog verrast met een mooie bos bloemen.

50 jaar lid: Frits Janssen

2018 Frits Janssen 50jr lid

25 jaar lid:  Noud Fleuren, Tom v.d. Heuvel, SIem Friesen, Fons Mertens en Hay Vercoulen.

2018 jubilarissen 25jr lidHay Vercoulen 25jr lid

Feest

DJ Matje Thijssen

Na de huldigingsceremonie kon het feestje echt losbarsten en daarin kwamen de aanwezigen niks tekort wat betreft muziek door DJ Matje, drank en hapjes tot ruim na middernacht. Kortom alles bij elkaar weer een berengezellig feest met dank weer aan de organisatie en alle andere vrijwilligers die hieraan hebben bijgedragen.

Verslag en foto's: LenG

Voor fotoverslag: klik op afbeelding.

20180106 Nieuwjaarreceptie preview