Dit keer zijn dat een aantal leden die zich in 1992 hebben aangemeld bij de club en dus 25 jaar lid zijn, te weten Noud Fleuren, Siem Friesen, Tom van den Heuvel, Fons Mertens, Hay Vercoulen.  En daarnaast Frits Janssen die liefst 50 jaar lidmaatschap heeft volgemaakt.
Komt dat zien en deze jubilarissen de bij hun huldiging passende ambiance geven. De avond zal weer muzikaal worden omlijst door DJ Matje, echter nu de "Baolderse" Matje (Thijssen), die ongetwijfeld ook gaat zorgen voor een geweldige sfeer.

"Det wilt geej tog neet misse zeker!"

En ook de andere activiteiten in januari- voor zover voor jou van toepassing -  zijn wellicht interessant en vooral leuk om aan deel te nemen!

2018 poster Activiteiten jan2018 poster Nieuwjaarsreceptie web

2018 poster MVO reanimatiecursus