Betreft: Nieuwsbrief november 2017

Beste PartnerClubs,

Voor u ligt de Nieuwsbrief van november waarin we u graag informeren over onderstaande:

• Sinterklaasactie zondag 3 december VVV-Venlo - AZ
    • Actie bekerwedstrijd PSV – VVV-Venlo in Eindhoven woensdag 20 december

Zou u deze informatie willen verspreiden onder al uw kader en leden?

Sinterklaasactie VVV-Venlo –AZ op zondag 3 december a.s.

Aankomende zondag nemen onze mannen het op tegen de huidige nummer 3, AZ Alkmaar. Voor alle kinderen tot en met 14 jaar geldt een prijs van slechts € 5,- voor alle tribunes!

Er geldt géén ClubCard verplichting. Dat betekent dat iedereen zoveel mogelijk tickets kan bestellen als hij of zij wil! Dit kan online  (
www.vvv-venlo.nl/tickets) of in het FanCentre.

Voor het speciale sinterklaasgedicht gemaakt door enkele VVV spelers, klik hier.

Tot zondag !

Actie bij bekerwedstrijd op woensdag 20 december PSV –VVV-Venlo

VVV-Venlo speelt woensdag 20 december voor de beker de uitwedstrijd tegen PSV om 18.30 uur in Eindhoven.

Kaartjes voor het uitvak zijn slechts € 6,- en te koop via het FanCentre of online via www.vvv-venlo.nl.

Er is geen ClubCardverplichting.

Koop je kaartje en ben er bij!

TeamArrangement competitie overige thuiswedstrijden

VVV-Venlo speelt dit seizoen in de Eredivisie. Ook dit seizoen willen we de PartnerClubs de mogelijkheid bieden om met hun elftallen naar Seacon Stadion - De Koel - te komen.
PartnerClubs krijgen 20% korting op de normale ticketprijs bij een afname van minimaal 10 tickets. Kaartjes kunnen alleen online besteld worden, er kan dan ook meteen via Ideal betaald worden. We hebben een aantal kaarten gereserveerd voor PartnerClubs waarbij geldt per wedstrijd VOL = VOL. Indien u interesse heeft, kunt u dit via
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aangeven, dan ontvangt u van ons een URL om kaarten met 20% korting te bestellen (bij minimale afname van 10 kaarten per wedstrijd). Deze URL geldt dan voor het gehele seizoen en alleen voor leden van jullie club.

Contact

Voor vragen en/of opmerkingen m.b.t. de samenwerking tussen uw club en VVV-Venlo kunt u Dennis Vallen, net als Bernd Roos, bereiken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Dennis is daarnaast telefonisch bereikbaar via 06 36325277. Schroom niet om contact op te nemen! Voor alle andere vragen kunt u uiteraard ook bij ondergetekende terecht via 077 3515806 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met sportieve groet,

Jouke Derix